Huga

Jag har inte skrivit på två dagar nu men det beror på att jag mådde jävligt illa i förrgår och igår mådde min mage riktigt dåligt. Jag tänker inte berätta riktigt vad jag gjorde för undersökning men jag kan säga att jag kommer aldrig göra om det och det gjorde jävligt ont.

Idag är jag hemma för att vila från igår och jag tror att jag ska sjukanmäla mig imorron också för jag känner mig inte riktigt kry för att köra truck:( Det är jävligt skönt att vara hemma sånna här dagar men på något sätt önskar jag att jag jobbade ändå. Inte för att jag saknar mitt jobb men jag har något att göra iaf.

Ikväll kommer jag vara själv och ha nada att göra, liksom just nu. Jag vet inte ens om jag kommer äta nån mat ikväll.

Näe nu ska jag plocka undan här lite snabbt och sen ska jag ta bussen hem. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0