En listhaa

Skriver en lååång lista så att dom som vill lär känna mig lite bättre.

Ditt namn? Ida-Carolina Eriksson
Födelseår? 1990
Hur Lång är du? 177cm kanske runt där
Spelar du något instrument? Näe men jag har spelat tvärflöjt;)
Dina första tankar när du vaknar? Ååå vad skönt med sovmorgon
Vart befinner du dig just nu? Hemma i källaren
Biter du på naglarna? Näh!
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita och svarta
Har du några husdjur? Kvalsterna hemma hos Micke
Är du singel? Näh
Vem är snyggast? Jag
Vem vet mest om dig? Mamma, Olivia och Micke
Vad vill du ha just nu? En solbränd hy
Ditt mål i livet? Leva livet
Rädd för? Bli lämnad
Hur gammal är den äldsta person du kysst? 6 år äldre;)
McDonalds eller Burgerking? McDonald's, man måste väl vara trogen?
Sjunger du? Sällan
Vad har du för skostorlek? 39-40
Vill du gifta dig? Aah det vill jag:)
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast
Din hårfärg? Orginalet är råttfärgat men det förändras från månad till månad
Skor du hade på dig idag? Bruna skor med en liten klack på
Vad sover du i? Trosor
Kläder du har på dig? Just nu äre trosor och bh
Favoritårstid? Sommar, höst och vinter- avskyr våren!
Favoritmat och dryck? Galen i vårrullar just nu. coca cola!
Hur svarar du i telefonen hemma? Eriksson
Hur svarar du i mobilen? Aah, det är Ida
Sov du ensam inatt? Näh:D
Vad gjorde du kl 08 imorse? Pussade på Mickes arm för att han skulle vakna, men det fungerade inte:(
Vad var det senaste någon sa till dig? Vad göööör du?
Druckit idag? Vatten och sprite
Vad är det för väder hos dig nu? Dåligt
Godaste glassmaken? Tycker inte om glass, men polkagris och daimkulor i strut med tuttifruttiströssel är gott!
Drömmer du mardrömmar? Aa, inatt drömde jag att jag var en nunna som blivit i¨nlåst i ett fängelse där jag blev slagen?!
Favoritklädsel? Tajt.
Favoritgodis? Ferarribilar
Hur många kuddar sover du med? Två fast det räcker med en
Längtar du mest efter just nu? Studenten :)
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Öl och schampoo
Saknar du någon just nu? Ja.
Snus eller cigaretter? Helst inget, men cigaretter
Vill du ha barn? Ja:)
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja fast jag fyller bara 19 så det spelar ingen större roll.
Är du blyg? Ibland
Tycker du att du har fin dialekt? Jag tycker inte att jag har någon men många tycker att jag har tagit efter min mammas(stockholmska)
Tycker du om fester? Jadå :)
Tycker folk du är snygg? Det hoppas jag!
Har du använt någon hårprodukt idag? Mousse, vax och spray
Vad har du för planer till helgen? Jobba. Ska umgås med Ronald McDonald! Jag som är svinrädd för clowner:S
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18 eftersom man får gå på krogen då.
En bra film? Green street hooligans!
Vem får en kram? Kajsa
Vem får en puss? Micke
Sprit, cider, vin eller öl? Jag dricker det som finns;)
Hund, råtta eller katt? Hund
Tycker du om din pappa? Jaa

Kommentarer
Postat av: Olivia, den där Oliv

Det är bra Ida ^^ Du tog dig igenom heeela listan ;)

2009-04-17 @ 20:29:57
URL: http://oliiiv.blogg.se/
Postat av: Fotofix

Hoppas du haft en härlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-17 @ 20:32:22
URL: http://fotofix.blogg.se/
Postat av: kajkaj

ohohoho kram!

2009-04-19 @ 22:58:28
URL: http://kajsastinae.blogg.se/
Postat av: OLIV

HALLÅ! Nu uppdaterar fröken faktiskt!! ;D

2009-05-01 @ 09:26:22
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0