Svamp

I helgen var jag och micke ute och plockade svamp. Det blev inte lite svamp vi fick med oss hem:D Micke fick naturligtvis mest i sin påse men jag lång inte så jättelångt efter...bara lite;P Vi var ute i ungefär 2 timmar och rensningen tog undefär 4 timmar...Fyyyy vad det var jobbigt för ryggen att sitta och rensa så länge. Nu har vi en massa tidningar utspridda över vardagsrumsgolvet med svamp på som vi ska torka, det luktar inte så himla gott härinne:S

Här är några bilder:


En av påsarna


Efter 1,5 påse


Några av svamparna efter typ halva tiden av rensningen

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen och anmält mig som arbetslös. Sånt är livet. Åsså för några minuter sedan ringde min gamla chef och frågade om jag kunde jobba fram till den 2:a oktober. Såklart att jag gör det för annars har jag inte jobbad något i september vilket betyder no money på kontot den 25 oktober. Så imorron kl 7 ska jag vara tillbaka på lagret och jaga varor efter ordrar i iallafall 2 veckor framöver. Det sköna i det hela är att jag jobbar 7-16 varje dag så jag vet vilka tider jag har att passa:)

Resten av dagen ser ut som följande:

1. Ska hämta kajsa från bussen.
2. Laga någon sorts mat och göra matlåda.
3. Hämta micke från träningen
4. Äta
5. Spöa skiten ur hanna och micke i alfaphet!
6. Gå och sova;)


Kommentarer
Postat av: Ejkej

YO! Kul med blogg. ;) Varför torkar ni inte svampen på låg värme i ugnen? Hälsa karln!

2009-09-07 @ 16:06:41
URL: http://viborpalandet.blogg.se/
Postat av: Mmm

Vem vann:P

2009-09-07 @ 20:55:46
Postat av: Markus

Haha du lät väldigt självsäker på punkt 5 xD

2009-09-13 @ 00:43:10
Postat av: Ida

Okej jag vann inte men kom 2a:D vet en som inte kommer spela det där jävla spelet en gång till tillsammans med micke iaf;)

2009-09-13 @ 10:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0