Spinna

Idag började mitt nya liv, typ. Jag och Camilla stegade ner, okej jag körde och camilla gick, till simhallen där vi gick en nybörjarpass i spinning. Vi tyckte att det räckte såhär fösta gången för jag lär ha träningsvärk i rumpan imorron ändå. Det var jag, camilla och 7 tanter:D Men det var jobbigt ändå och den äldsta av tanterna var vigast och mest tränad. Lite impad man blev då.

Idag ska jag ta en tur ner till sundsvall och sen ska jag bara ta det lungt:D Sitta hemma och kolla på tv. Imorron blir det tvätta, träna kanske lite, åka till carola på sminkfest och sen gå vidare till elins födelsedagsfest! Blir fullt upp imorron! Aa och jag ska hinna gå på arbetsförmedlingen också:) Men nu måste jag fixa till mig, kan inte åka ner till sundsvall som ett svettmonster! Tjaooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0