Tisdag

I have some big news to announce! Jag kan nu meddela alla er som har väntat och väntat och väntat...Alla välsorterade matbutiker säljer numera julmust och skumtomtar!:D

Idag har jag inte gjort någon nytta alls. Jag börjar känna av en förkylning i mina öron och i halsen:( Imorse när jag duschade skulle jag skölja av håret och vända huvudet så att jag fick en stråle med vatten rakt in i örat! Jag trodde seriöst att jag skulle dö i det ögonblicket...iaf bli döv. Faan vad ont det gjorde!!!

Sen kom mamma och hämtade mig och vi åkte och handlade. Nu har jag testat dom nya marabouchokladerna:)



Om man tycker om en lätt kaffesmak tycker man nog om toffee walnutten men jag är ju mer av en saft-tjej så jag tyckte bättre om youghurt raspberry. Dom var väldigt mättande så det räcker med en eller två bitar åt gången, ett tips bara;)

Nu sitter vi och kollar på ugly betty. Jag förstår inte vad det är med vissa serier men dom verkar kunna hålla på i all evighet! Det finns såklart sånna serier som days of our lives som har hållit på sen min mormor var liten typ och som är så fruktansvärt sega, sen finns det dom som har klass...Som desperate housewives, gossip girl och grey´s anatomi;) dom spottar ur sig säsonger efter säsonger och dom är fortfarande lika bra. Man kan liksom spinna vidare på idén hela tiden:D

Näe nu ska jag ta och läsa en stund, har börjat med en sån bra bok:D Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Den där hallon åt jag när jag åkte till Härnösand, sjuuuukt god ju. Namnam, nu blev jag sugen på choklad. Damn it!

2009-10-20 @ 21:18:43
URL: http://alce-sah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0