Samtal och samtal

Idag har jag pratat med en dansk/svensk gammal gubbe= SVÅÅÅÅÅÅR att förstå, och en engelsman...men det klarade jag gallant;)

Jag har kommit på att ett par glasögon måste införskaffas så på onsdag har jag en tid hos specsavers. Ser bra men jag får en sådan fruktansvärd huvudvärk när jag sitter framför datorn så det är något med ögonen som spökar.

I helgen ska jag bara ta det lugnt och peppa upp inför veckan. Då är det dags att börja ta egna samtal...jag har ju redan börjat med det men vi är två som sitter vid datorn och det gör stor skillnad. Då har man liksom alltid någon att rådfråga med men sitter jag själv är det bara jag som kan svara på frågorna:S men det går nog bra:D

Nu ska jag poppa popcorn och dricka julmust! gonatt:D 

Kommentarer
Postat av: Olivia

I don't know! Det är ju liksom inte svårt att träffas heller, krävs i princip ingen planering ens. Man är så lat av sig. I alla fall jag.

2009-11-08 @ 21:22:56
URL: http://oliiiv.blogg.se/
Postat av: mmm

puss

2009-11-11 @ 23:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0