Mattanter!!!

Nu sitter jag i soffan och pratar med min systeryster. Vi pratar om att förstora brösten, undra om man ska börja spara nu? Fast egentligen är det min rumpa som är den stora frågan om jag ska eller inte ska operera, den är liksom obefintlig på något sätt:D haha.
Vi sitter och väntar på att mikael ska komma hem så att vi kan grilla! Mmmm....fast det blåser som fan och är svinkallt, men är man född till viking så är man;)

Idag har jag bråkat med både en mattant och en lärare! Och jag som brukar vara värsta lammet i skolan. Men idag brann det för mig två gånger. Vad är det som säger att en mattant har högre auktoritet än vad jag har bara för att hon levt 40 år längre än mig???? Argh! Stavas det förresten Mat tant eller Mattant? Värt att tänka på.

Näe nu ska jag gå och skala potatis! Hejdaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0