Cruzingo

Ja igår var det som sagt skitmycket folk! Vi slog tomas rekord på 12000 kronors timme och gjorde en 13500 kronors istället:D Det var faktiskt ganska kul att jobba igår för omväxlings skull! Man tänkte inte så mycket på att det var mycket folk utan man bara körde på!

Efter det åkte vi till sollefteå. Det var tusen gånger varmare där än här hemma så när vi klev ur bilen höll jag på att få värmeslag! Vi åt och satt och pratade och sen tog jag och micke en sväng med finbilen på stan:)

Micke lyckades även ta ett dopp i iskallt vatten! Jag som trodde att Hubert var den enda som skulle hoppa i;)

Sen gav vi oss ut på en snabb crusingrunda som blev en lång crusingrunda. Det var totalstopp och vi rörde oss kanske 5 meter på 5 minuter + att det var svinmycket småkryp i luften som attakerade oss. Jag brukar inte vara så kinkig när det gäller kryp men när dom börjar nästla sig in i håret och in under kläderna kan jag få lite lätt panik. Och det var det dom gjorde igår!!!

När vi väl hade kommit ifrån slingan åkte jag och micke hem. Vi åkte nercabbat hela vägen!! Frös gjorde jag på slutet men det vare värt:D Sen tog vi en sväng på stan här och när vi väl la oss somnade vi på fläcken!

Bjuder på en bild på en världsvan campare;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0