Studenten

Imorron ska vi ta studentkort och jag har inga studentkläder!!! Jag beställde en jättefin vit spetsklänning från asos och den har inte kommit än så nu måste jag hitta nåt i garderoben som jag kan använda istället.
Däremot har jag inga vita byxor så jag kommer måsta ta ett par ljusblå. Men det borde väl funka?
Vi ska få använda våra mössor för första gången imorron också!:D Fast sen måste vi ta av oss dom och vänta till den
23:e:( Fatta jag kommer sova i den! Jag kommer ha på mig den dygnet runt!:D

Vi har tyvärr inte fått tag på något flak än och vi har inte kommit igång med någonting egentligen! Vi får hålla tummarna för att vi ska vinna guldmössan men jag tror att det kan bli lite svårt faktiskt. Vår klass ligger 2:a i tävlingen med ett poäng. Naturarna ligger 1:a med 5 poäng! så undra vem som kommer gå ut först på trappan?!?!

Men jag får ta studenten iaf:D får se det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0