090506

I helgen har jag jobbat rumpan av mig i köket på McDonalds. Det har varit varmt som satan och jag har fortfarande varit lite sjuk men det har gått bra ändå. Vi hade ruskigt mycket att göra, hela Härnösand var och åt i lördags!

Hittills i veckan har jag inte gjort så mycket. Har skrivit två hela uppsatser! En på engelska och en projektarbetsrapport. Jag börjar faktiskt se slutet på allt ändå. Har kanske fyra uppgifter kvar nu. Idag gick jag och gjorde filosofiprovet som jag hade kvar och jag fick alla rätt!:D Weii nu kanske jag får MVG ändå;)

Har ett gigantiskt hål nu och börjar inte förrän halv 2 så jag gick tillbaka och la mig i sängen igen;) så himla skönt! Imorron ska jag klippa och färga håret, tänkte färga lite mörkare och klippa topparna, och sen ska jag åka och handla lite kläder i Sundsvall. Behöver verkligen uppdatera min sommargarderob som är näst intill obefintlig.

Näe nu ska jag lyssna på lite musik och sova ett tag. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0