Rösta eller inte rösta? Det är frågan!

Känner mig väldigt slö idag, fast det gör jag iof varje dag nuförtiden;) Har nyss kommit hem från skolan där vi hade typ studiebesök från alla partier som skulle försöka att övertyga oss att gå och rösta. Jag vet dock inte om jag har blivit så mycket mer sugen på att gå och göra min röst hörd.

jag hade hoppats på att man skulle få reda på vad personerna som man röstar på står för och vad deras hjärtefrågor är, men det enda dom pratade om var vad partiet står för och det vet vi ju nästan redan. Vi fick reda på ganska mycket nere i Bryssel angående de olika partiernas ståndpunkter så aa...kändes bara som outnyttjad tid där jag hade kunnat göra något bättre. Ska man eller ska man inte gå och rösta?

Just nu sitter jag framför tvn och äter godis! Bra lunch;) Näe ska väl ta mig i kragen och gå och laga lite lunch, blir nog köttbullar och penne:D Sen ska jag plugga! Har ett tal imorron som jag inte riktigt skrivit klart:s och en fet uppsats i samhällskunskap tills på söndag som jag inte börjat med heller...låter kanske inte så farligt men jag jobbar i helgen så då har jag ingen tid till att skriva den heller:S Det känns som om jag verkligen har lagt av nu. Har ingen ork alls till att sätta mig ner och göra mina uppsatser. Får väl nöja mig med att vi snart går ut!

Sen ska jag gå och sola lite. Måste börja lägga en liten bränna för annars kommer man inte se hur studentklänningen ser ut. Vi kommer ha samma färg;)

Hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0