Helgen

Igår kväll förljde jag med micke, hans far och marianne till timrå på crusing! Så olikt mig men det var jätteroligt:D Jag har ju ingen större koll på hur många bilar som är tillräckligt vid en crusing men jag gillade läget:D Satt i baksätet och glodde som en galning på alla bilar som åkte förbi!;) Så många fiiiina bilhaaar! Däremot körde en bil in i en annan bakifrån så det blev lite skador på båda:( Tänk att ha en gammal bil som är värd runt 200 000kr och där det är svinsvårt att få tag på reservdelar, och de kostar en hel del också, åsså blir man påkörd! Jag skulle slita håret av mig och de som känner mig förstår att då skulle det vara allvarligt!

Idag tog vi med min syster på en fisketur. Vi ringde även till Oliven och frågade om hon ville med, micke skrämmde skiten ur henne och till slut sa hon: Jag vill inte prata med dig!! Hon kände inte igen rösten eftersom det lät som en bäbis som pratade;) Fan vad jag skrattade!:D Sen hämtade vi Kajsa och åkte ut till någon sjö. Kajsa och jag turades om med ett spö men när vi inte hade fått någon fisk på typ 1 timme!, att vi ens höll ut i 1 timme!, tröttnade vi och satte oss ner och åt bullar och drack saft istället:D Det var riktigt mysigt där i solen. Micke däremot fick 2 gäddor!

Därefter gick jag över till Hanna mittemot och satt och pratade ett tag:D Det var också jättemysigt!

Nu ska jag sätta mig och kolla på hockeyn, eller göra som sist, prata igenom hela matchen så att jag stör alla runtomkring mig till max;) Jag vill ju bara ha kontakt!!!!!

ByeBye

Kommentarer
Postat av: Olivia

"Ja, men jag känner inte dig så jag vill och orkar inte prata med dig just nu!" HAHAHA! ;D

2009-05-10 @ 22:13:31
URL: http://oliiiv.blogg.se/
Postat av: Olivien igen

Aaaah, I see! Fast jag tycker att det andra slutet, när han dör i mammans mage, är mycket bättre!!

2009-05-10 @ 22:29:18
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0