Helgen

Ja det har hänt mycket denna helg. Jag jobbade i lördags och skulle ju egentligen ansiktsmåla men olivia var snäll nog att göra det åt mig. Det var ju fan synd om barnen som blev målade av mig, fick måla första 30 minuterna, så det var av välmening som hon fick göra det:D

Fick istället stå lite här och där och göra lite olika saker. Tiden gick riktigt fort eftersom jag hade glasspassens glasspass! Efter det blev det grillning och kubbspel hemma hos micke på kvällen och sen stack jag iväg till stadsparken för att träffa klassen. Sen inträffade olyckan som gjorde mig helt sjukt orolig. Inget farligt hände utan det blev lite blåmärken här och där.

I går fortsatte jag mitt jobbande. Jag har kommit på att jag gillar mest att stå i kök. Då slipper man allt jobbigt folk som tjatar om en massa och det är fel hit och dit! Mycket skönar att stå där bak. Däremot var det så jävla varmt igår i köket så jag höll på att svimma! Var yr som fan hela tiden men jag stod ut, om än med lite gnäll;)

Efter det vare bara att börja plugga:( Har sista uppsatsen nu som jag inte direkt blev klar med, men jag har till 19 på mig ikväll, jag tycker att det är så tråkigt att sitta och plugga när micke är hemma. Då vill jag hellre umgås med honom.

Näe nu börjar jag om en helvtimme och jag har bara kammat håret än sålänge! Dags att börja skynda sig lite.

P.s. Jag ska lägga upp bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0