Bröllop och krogen

Måste bara påpeka att min rubrik låter som en fars;)

Igår var vi på Mats och Mariannes bröllop. Vi hade jättetrevligt och maten var ruskigt god. Micke var grillmästare och hade sin fina kockrock på sig, tyvärr knäppte jag inget kort på honom:( vet inte varför jag missade det men ajja jag ska försöka få tag på ett från någon som var där. Vi hade en himla tur med vädret under själva vigseln. Det var soligt och jättevarmt men så fort solen gick i moln blev det svinkallt så jag var tvungen att klä på mig en massa kläder.





Efter festen gick jag, micke och angelica ner till hamnkrogen. INGET annat var öppet i Härnösand igår och vet ni när dom stängde?! Kl 00.00!!!! Det är typ skandalöst! Nu var jag ganska trött så det gjorde inte så mycket att vi gick hem men ändå. Det var liksom lördag. Tänk om jag hade varit partysugen. Näe vi gick hem och sov istället:)

Idag är det städning och diskning som står på schemat! Vi har nog inte diskat på 1 vecka ungefär;) Sen ska vi åka hem för min favoritsyster (har ingen annan heller;)) FYLLER ÅR!:D GRATTIS GRATTIS min bästaste kajsa!


Kommentarer
Postat av: mmmmm

fram med en kockbild

2009-06-21 @ 11:59:07
Postat av: kajsastina

tacktacktack:D:DD

2009-06-21 @ 18:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0