BoysBoysBoys

Igår hade jag fullt upp. Först var det monumentbygge och vi hade gjort en korg med ballonger där vi hade skrivit allas namn i klassen och i korgen la vi saker som representerade oss och vi som sp-klass. Vi hade även en riktigt bra rimdikt som var navet i hela monumentet.

Tyvärr vann natur. Det är alltid dom eller estet som vinner. Natur hade gjort nån DNA-molekyl men ajja. Dom har säkert någon insiderdommare som dom betalar;)

Éfter det åkte jag ner till sundsvall för att sy in klänningen. Jag trodde att det skulle ta evigheter men det gick på typ 10 min. Jag inhandlade även en freebra:)



Dom ser lite läskiga ut och dom känns superläskiga men nu jävlar ska jag få push-up! Men det konstiga är att dom bara har upp till D-kupa. Jag har vanligtvis E-kupa men jag får trixa ner dom lite.

Åkte till birsta för att kolla på skor efter det men mamma får baste mig följa med mig ner på fredag för jag vet verkligen inte vad som passar!:S Blir skönt med lite moraliskt stöd:D

Efter det åkte jag hem och la mig i soffan och läste min bok. Älskar att äntligen kunna läsa böcker! Innan har man kunnat börja på en bok men aldrig kunnat avsluta den eftersom det alltid kom något emellan, SKOLAN. Men nu kan jag ligga och läsa när jag vill:D Idag ska jag gå och hämta ut en ny bok på bibblan. Nattfåk heter den och jag hoppas att den är så spännande som alla säger.

Igårkväll kom jag hem hit med 2,5kg köttfärs som jag var tvungen att frysa in. Tur att dessi var här och hjälpte mig:D Kunde nog fått hjälp av micke också men han och fredde var för upptagna i sig själva för att ens kunna prata.

Vi gick senare ner på skeppet och vi hade jättetrevligt:) Fast det slutade med att jag och micke satt själva vid ett bord för dessi sprang runt och gjorde nåt som jag inte har nån större koll på och fredde gick runt och raggade.
Men när vi väl satt ner allihopa kom en kille fram och knackade mig på axeln och sa: Ska du med ut och röka? Näe sa jag då. Då frågade han mig om jag ville ha något att dricka. Då sa jag näe för jag är här med min pojkvän. Om det sitter 2 killar och 2 tjejer vid ett bord och åtminstonde 2 av dom ser kära ut och pussar titt som tätt, kan man inte då dra slutsatsen, även fast man är stupfull, att dom är tillsammans??
Därefter gav han sig på dessi:D Men hon ska ju gifta sig så det var inte heller så intressant;)

Efter det gick vi upp till gennys och dansade en stund och sen gick vi hem och la oss. Och jag kan ju även säga att en av oss gick hem i bara underkläder;) Kan väl kanske tillägga att jag drack saft och coola hela kvällen;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0