OjOj

Dagen har gått bra. Börjar verkligen komma in i det och nu har jag även fått några kompisar också:D Först och främst är det ju alla sommarjobbare som hänger ihop;) Vi väntar på varandra när vi ska gå på raster och vi sitter ihop och vi driver med varandra:D Men sen har jag även bekantat mig med några stammisarbetare. Det som har slagit mig är att alla är så vänliga. Det är inte svårt att prata med folk och alla hälsar på varandra även fast man inte känner någon.

Det är ändå inget jobb som jag vill ha kvar men jag har sökt lite jobb över hela sverige nu faktiskt:D Får se vart man hamnar. Problemet som jag har är att jag inte vill flytta utan micke. Och har inte han något jobb går det inte.

Har kommit på att bloggen mest handlar om jobb nuförtiden! Men vad ska jag skriva om när mitt liv består av jobb, äta, köra bil, duscha och sova?

Imorron ska jag hämta min nya telefon:D Det roliga är det här:



Micke köpte sin först.



Och jag ska hämta min imorron:D Då ska jag även passa på att hämta upp Kajsas som är exakt likadan som min:D

Nu ska jag lägga mig och kolla på tv. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0